22 november 2019

Min julkalender för 2019

Förra året hade jag ju The Body Shops julkalender, och var verkligen supernöjd. Trots det hade jag ändå lite tänkt att jag inte skulle skaffa någon för i år, varken The Body Shops eller någon annan.

Sen då kalendrarna började dyka upp blev jag ändå intresserad. Efter lite velande av och ann tog jag en snabb titt på The Body Shops största kalender igen. Jag ville inte veta vad som fanns i den, mer än en riktigt snabb blick för att se att det inte var mer eller mindre exakt samma saker som förra året, för då skulle det inte kännas värt att köpa den.

Nu kan jag förstås ha fel eftersom jag bara någon sekund tittade på bilden av innehållet, utan att läsa något, men det verkade inte vara för likt förra årets. Så det slutade med att jag klickade hem den, och nu har den legat och väntat i sin låda sen början av september.


Mitt första intryck av den är att den är mycket snyggare än förra årets. Jag gillade förra årets väldigt mycket, men jag tycker ändå den här är snyggare. 


Nu efter att jag har plockat fram den så börjar jag bli otålig. Då den ännu låg nerpackad så var det inte så farligt, för jag kom inte riktigt ihåg att jag hade den. Som tur är så är det bara en dryg vecka tills jag får öppna första luckan!


Har du någon skönhetsjulkalender eller liknande i år?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar