01 november 2019

Månadssammanfattning: Oktober 2019


Oktober gick i ett sånt huj att jag inte riktigt ens minns vad som hänt, känns det som. Men jag ska försöka sammanfatta lite i alla fall.


Vad jag läst den här månaden: -

Intressant jag läst online den här månaden:

Månadens Youtube-video: Ingen specifik video, men har skrattat sönder mig åt GrayStillPlays videon.

Vad jag lyssnat på den här månaden: Fortsättningsvis McFlys nya låtar.

Vad jag tittat på den här månaden: Svenska Paradise Hotel.

Månadens bästa: The Play That Goes Wrong på Svenska teatern!

Månadens sämst: Att det börjat bli så himla mörkt och kallt ute.

Vad jag tänkt på den här månaden: Vintern. 

Månadens mående: Helt okay. Men efter att klockan svängdes har jag varit så himla, himla trött hela tiden.

Månadens produkt: -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar