11 november 2019

BetteBox november 2019

Igår hämtade jag ut månadens BetteBox, som hade ett helt okay innehåll.

Det man fick den här månaden var:
Panda Choco & lakrits Passion Fruit
Lumene [Arktis] Arctic Hydra Care Moisture & Relief Rich Hand Cream
Salus Floradix Kräuterblut-Saft Järn och vitaminer i fruktjuice-örtextrakt
Dermosil Pigment Drops Fair
Biozell Professional Volumizing Dry Shampoo
Vichy Mineral Micellar Water
Ted Baker Au eau de toilette
Hübner Silicea Direct Biotin + Selen 7 st

Jag ser väl inte supermycket fram emot Salus floradix, för man har flera gånger fått produkter av det där märket, och jag undrar om jag till och med fått av just den där förut, och de brukar vara vidriga. Känner också att jag hellre skulle tagit emot en annan produkt än de där 7 påsarna biotin + selen. Däremot så är jag väldigt glad över att ha fått handkräm, torrschampo och lakrits! Så det är på inget sätt en dålig box.


Har du testat, eller vill du testa någon av produkterna som kom i månadens BetteBox?

1 kommentar:

  1. Jag har testat den där floradixjuttun för ja våg nästan påstå att de va exakt sama som kom i en box då för över ett år sen... Å vidrigt smakar den ju nog xD

    SvaraRadera