13 september 2019

Sjuklingar

I onsdags förra veckan började Per känna sig förkyld och på torsdagsmorgonen hade förkylningen brutit ut. Jag kände mig ännu helt okay då, men på fredagen vaknade jag också förkyld. Det blev tre dagar i soffan för vår del, för vi kände oss båda ganska utslagna. Per mådde bättre i måndags, men jobbade hemifrån en dag innan han i tisdags vågade sig tillbaka till kontoret. Själv mådde jag ännu ganska dåligt under måndagen, men som tur var kändes tisdagen lite bättre.

Jag måste ändå säga att det var en ganska lindrig förkylning den här gången. Jag till och med slapp bli täppt eller snorig, vilket alltid är ett stort plus ifall man nu måste vara förkyld.

Såklart fick vi ju inget gjort förra helgen, så allt fick flyttas över till den här helgen istället. Vi får se om vi lyckas bättre den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar