11 september 2019

BetteBox september 2019

Igår kom månadens BetteBox, och efter sommarens mindre bra boxar var jag lite, lite orolig för vad den här skulle innehålla. Den här gången blev jag ändå väldigt glad då jag såg vad boxen innehöll!

Formula 10.0.6 Down to the Pore Blackhead Banishing Pore Strip 
Lumene Blur 16H Longwear Foundation 
Yon-Ka Age Defense Hydra No1 Creme
Bi02You Face, Body, Hair oil with argan oil
Ziaja Antioxidation Acai Berry day cream
Kenzo World Power eau de perfum
Jordan Fresh Breath toothpaste
Dermosil Rise and Shine Mascara
Yogi Tea Turmeric Chai
Eat Natural Fruit & Nut Bar 


Jag är faktiskt riktigt nöjd den här månaden!

Vad tyckte ni om månadens box? Finns det någon produkt du har testat eller skulle vilja testa?

1 kommentar:

  1. Har inte testat men hört bra om vlur foundation och maskaran skulle jag gärna också testa.

    SvaraRadera