02 september 2019

Månadssammanfattning: Augusti 2019

Den här månaden har gått så snabbt att jag inte riktigt har hunnit med alls.


Vad jag läst den här månaden: Kalle Anka.

Intressant jag läst online den här månaden: -

Månadens Youtube-video: Jag har tittat ikapp det jag missat hos AmandaRachLee, eftersom jag inte hunnit titta på några månader.

Vad jag lyssnat på den här månaden: Jag har faktiskt inte lyssnat på så mycket den här månaden.

Vad jag tittat på den här månaden: Love Island Sverige.

Månadens bästa: Långpromenaden i början av månaden. Och vår nya bil!

Månadens sämst: Alla jobbiga finnar jag haft under slutet av månaden.

Vad jag tänkt på den här månaden: Livet, och vad jag vill göra.

Månadens mående: Lite upp och ner. För det mesta helt okay ändå, men det har funnits dåliga dagar.

Månadens produkt: Okay, det här är väl inte direkt en produkt. Men morotskakan jag bakade! Den blev extragod då det var morötter från mamma och pappas trädgårdsland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar