01 juli 2019

Månadssammanfattning: Juni 2019

Det har varit väldigt mycket upp och ner den här månaden.


Vad jag läst den här månaden: Zoe Suggs Girl Online: Going Solo.

Intressant jag läst online den här månaden: Jag har inte läst supermycket intressant den här månaden, i och med att vi varit borta så mycket. Men troligen om något av ställena vi besökte på Kreta.


Vad jag lyssnat på den här månaden: Alltså jag vet inte om jag lyssnat på någon speciell låt jäääättemånga gånger, men jag har lyssnat på Samir & Victor - Odödlig några gånger.

Vad jag tittat på den här månaden: Sabrina the Teenage Witch.

Månadens bästa: Kreta-resan!

Månadens sämst: Begravningen. Sånt är alltid hemskt.

Vad jag tänkt på den här månaden: Det låter väl ganska hemskt, men döden, ganska mycket.

Månadens mående: Väldigt upp och ner. Allt från superbra till riktigt, riktigt dåligt, och sen allt där emellan.

Månadens produkt: Korres White Tea Fluid Gel Cleanser, eftersom jag hittade den i Grekland och kunde köpa på mig ett lager eftersom den utgår ur deras sortiment.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar