23 september 2016

Lite nytt

Anttila håller ju på att stänga, men den vi har närmast oss fylls fortfarande på med nya saker lite hela tiden. Vi brukar därför gå in en sväng då och då för att se om vi hittar något vi kan behöva eftersom allt nu är billigare. I söndags var vi dit och jag hittade två grejer. En suuuuupermjuk fleecefilt, och en rumsdoft jag har tittat på hur länge som helst men doften jag gillat har alltid varit slut. Runt 15€ betalade jag för det. Filten hade kostat runt 12€ förut, och doften 9€. Älskar bra erbjudanden!


Det dåliga med att allt är billigare där är att jag också köper saker jag inte är i SÅ stort behov av. För inte allt för längesen köpte jag tre(?!????) flaskor duschtvål för typ 0,70€/styck, för de doftade så gott. Jag hade redan några flaskor duschtvål hemma som jag köpt i England, så nu har jag runt 6 oöppnade flaskor duschtvål. Kommer typ aldrig behöva köpa sånt igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar