23 mars 2015

Helgen

Under helgen har vi dels flängt runt lite, men också hunnit ta det riktigt lugnt. Alltså en ganska bra helgkombination, tycker jag! Den har också varit fylld av godsaker, helt av misstag.

På lördagen åt vi hemgjorda hamburgare till middag. Jag fyllde min med hamburgardressing, vitlöksdressing, sallad, gurka, tomat, rödlök, ost, rostad lök, och bacon som var stekt riktigt knaprigt. SÅ gott! Dessutom blev det över, så vi åt det till lunch följande dag också.

Efter att ha ätit en ask med chokladtryfflar som var så goda att man inte riktigt visste vart man skulle ta vägen bestämde jag mig för att pröva göra egna under helgen. Jag tog ett recept som verkade enkelt och som inte innehöll allt för många saker. De blev riktigt goda (men tyvärr inte lika goda som de köpta), men de är fula som stryk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar