06 juni 2014

TV-kanalen ID

Ett tag hade jag alltid på någon barnprogramskanal medan jag var hemma. Under de två-tre senaste veckorna har det istället varit ID (Investigation Discovery). Jag har nog blivit lite besatt av den. Det är en kanal som visar i princip bara program om folk som blivit mördade eller försvunnit och sånt läskigt. Jag blir lite paranoid av deras program, men de kan vara så otroligt intressanta och spännande. Och obehagliga. Det är som en bunt otroligt spännande TV-serier, bara att varje story är bara ett avsnitt. Och allt är sånt som hänt på riktigt. Någon annan som stött på den här TV-kanalen och delar mitt beroende? Jag har tittat på den då och då tidigare också, men av någon anledning har jag inte fastnat för den ordentligt fören nu.

2 kommentarer:

  1. Jag skulle helt klart bli beroende av den, haha! Kanske tur att jag inte har den här hemma... :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, måste visa kanalen till dig då ni är här. SÅ beroendeframkallande!! Måste ju dela mitt beroende, muhahaha. ;)

      Radera