07 juni 2014

Min fredag i foton

Det är så längesen jag gjorde en ett foto i timmen-inlägg, så under fredagen försökte jag komma ihåg att fota varje timme.

Runt 8 steg jag upp, efter att ha tvingat mig att sova längre flera gånger under morgonen. Jag passade på att diska och lägga igång en maskin tvätt.

Vid 9 var det dags för frukost.

10 satt jag och tittade på vad som hände under D-day. Följde med det i BBCs breakfast show tidigare under dagen, och från kvart över 9 (och fram till typ halv 7) var det här programmet på.

Runt 11 höll jag på med bloggen en stund.

12 Facebookade jag, och tittade fortfarande på D-Day-programmet.

Vid 13 väntade jag otåligt på att min lunch skulle bli klar! Hungriiiig!

Då klockan var 14 var det äntligen dags att tugga i sig lunchen: ugnsbakad potatis och tuna mayo, NAM!

Runt 15-tiden läste jag tidningar och tittade med ett halvt öga på D-day-programmet.

16-tiden pysslade jag med byket.

17-tiden var det grön ansiktsmask som gällde, hehe. 

Fredagsmiddag strax innan 18!

Efter det här fastnade jag några timmar på YouTube, tittade bland annat på British Pathé.

Klockan 22 åt vi glass och blåbär, och tittade på serier.
Sen började dagen vara över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar