14 januari 2014

Mars & april 2013

Mars kändes lång eftersom jag hade så otroligt mycket skolarbete att göra. Var mest stressad, och lite förkyld. Påsken närmade sig och våren var i full gång. Njöt av creme egg-glass och blommor. Det var dimmigt några dagar. Vi köpte en jätteflaska med diskmedel. Jag avslutade månaden med att åka till Finland och betydligt vintrigare väder. Åt påskägg och hade roligt med påskäggsleksakerna. 

Större delen av april var jag i Finland. Jag bakade lite, och så var jag på Åland i två veckor för att göra min första praktik. Skickade lite godis till Per som fick vara ensam i England en månad. Fotade lite för en inlämningsuppgift, njöt av god fika på Åland. Sen kom jag tillbaka till fastlandet och våren började långsamt sådär på riktigt också i Finland. I slutet av april åkte jag tillbaka till England igen, bakade lite, åt plättar och var lycklig över att äntligen få se Per igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar