04 januari 2014

Januari & februari 2013

Under 2013 fotade jag inte sådär väldigt mycket av någon anledning. Året har mest känts fullt av skolarbete och praktik, så jag kan knappt minnas något annat alls. Men här kommer ändå en tillbakablick i 6 delar. Vi börjar med januari och februari!

Januari verkade handla om en hel del mat, av någon anledning. God mat (som jordgubbar med vitchoklad) och bra böcker! Eftersom uni inte började igen för min del fören en bra bit in i januari hade jag tid att läsa lite. Vi inhandlade också en dammsugare efter att ha varit utan i nästan ett år. Usch för att sopa! Vi skaffade kalendrar från personligalmanacka.se och passade också på att köpa ett nytt skåp till badrummet. Sen snöade det också lite. I ungefär två dagar hade vi snö/slask på marken, och staden fick panik. 

I februari bakade jag fastlagsbullar för första gången. De blev inte alls goda, fast jag bakat lyckade bullar förut. Det snöade lite till, men som tur var blev det inte kvar på marken. Sen var det alla hjärtansdag. Under februari ansökte jag också om lån för terminsavgiften för mitt sista uniår. Jag bakade en morotskaka, och så tittade vi på då imax-huset nere vid stranden revs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar