15 januari 2014

Jag behöver er hjälp

Jag är på slutrakan på det här förbenade projektet som jag just nu mest bara vill slänga i väggen riktigt, riktigt hårt. Det finns fyra saker jag vill be om, och som jag innerligt hoppas ni kan hjälpa mig med. Vissa av dom kräver knappt något.

- Följ projektets Twitter-konto.
- Kolla bloggen och droppa in några kommentarer. Just nu känns det som om det svämmar över av så negativa sådana att det mest knyter sig i magen då jag ska gå in och godkänna kommentarer.
- Svara på den nya surveyn, är i desperat behov av fler som svara på den. Har under 5 svar just nu. Och dela den vidare!
- Är också i gigantiskt behov av en sista intervju. Behöver någon som vill ha kvar skolsvenskan, gärna någon som är duktig på att debattera kring det, kanske någon som deltagit i tidigare debatter online? Är den sista person jag behöver prata med, och har betydligt större problem att hitta någon än jag trodde! Är du den personen, eller känner du någon som vill ställa upp? HÖR AV DIG!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar