07 mars 2013

Info

5 april kommer jag hålla till i högstadiet och gymnasiet i Kimito några timmar för att prata om mina studier och livet i England. Ska sådär långsamt börjar plocka ihop foton och planera vad jag riktigt ska prata om. Så om jag råkar ha någon läsare som går i klass 7-9 eller gymnasiet första eller andra året i Kimito så får ni träffa mig om några veckor. Och ni får gärna lämna en liten kommentar här om ni vill att jag ska ta upp något speciellt, så jag vet vad ni vill höra om. 

Hoppas hinna till Lusse och prata om samma sak då jag gör praktik på Åland nu i april, men det beror lite på vilka tider jag jobbar. Ska i alla fall försöka hinna till Lusse ännu innan jag är klar med min utbildning.

2 kommentarer:

  1. Fanny går ju i sjuan nu så hon kommer iaf vara där! :)

    SvaraRadera