13 mars 2013

Fått en hel del gjort

Idag är en sådandär dag jag känner mig duktig. Har gjort en hel del skolarbete som inte behöver vara klart förens nästa vecka, läst en drös med texter och gjort anteckningar om dom så jag kan börja skriva uppsats, registrerat mig vi en annan hälsostation (efter en...incident på gamla stället och för att den här är myyyycket närmare) och planerat lite skolarbete jag hoppas få klart innan veckan är över. Sköööööönt att ha hittat inspiration till att få lite saker gjort! Dessutom då jag hann med en del annat också under dagen och alltså inte började med skolarbete innan typ klockan 1.

1 kommentar:

  1. Det ar alltid lika skont nar man faktiskt far inspiration till att gora nagonting, det blir lite roligare da :D (aven om arbetet i sig inte alltid ar lika roligt, men ja... XD)

    Svar: Aaah, okej :D Mac skaffade oronproppar at mig igar sa nu stors jag iaf inte av trafiken utanfor mer, men kanske man skulle testa pa sovmask sen i sommar nar det ar annu ljusare :) Var skaffade du den forresten? ^^

    SvaraRadera