22 augusti 2012

De ljusa jeansen

Jag är absolut ingen modebloggare, men känner ändå för att visa upp söndagens utstyrsel. Mest för att jag vill hylla mina underbara jeans. Förra hösten köpte jag först ett par svarta likadana jeans som jag har använt en hel del, och i januari anslöt det här paret sig. Har knappt alls använt de här eftersom de är så ljusa. 
De kostar bara £9 (jepp, det är deras riktiga pris. Ingen rea eller sånt), ordentlig stretch så det inte känns allt för jobbigt då man försöker klä dem på sig och de sitter väldigt bra och får benen och rumpan att se lite extrabra ut. De håller liksom in sånt man kanske tycker att dallrar lite väl mycket, men de är ändå inte FÖR tajta eftersom det inte känns jobbigt att sitta eller äta. Tycker också kvalitén är helt okay fast de är från Primark, de kanske inte håller lika länge och bra som dyrare varianter från andra butiker. Men jag älskar dem i alla fall!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar