25 juni 2012

NCTJ

I onsdags hämtade jag ut sista inlämningsuppgiften som vi fick tillbaka och passade också på att hämta ut NCTJ-potfolion som vi tydligen betalt för men som ingen vet vad vi ska ha den till.
Idag fick vi veta resultaten från interna proven. Måste göra om mitt Public Affairs-prov i augusti (ingen överraskning egentligen). Suck och stöööön! Är riktigt ledsen. Men är åtminstone godkänd i allt annat från det här året. Väntar ännu på resultaten från NCTJ, men det påverkar åtminstone inte på mina universitetsbetyg.

3 kommentarer:

  1. Meh, trist D: men att du är godkänd i allt annat är ju iaf bra :)
    Förresten, finns möjligheten att se dig på Skype nånting nu i veckan? :O

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo, känns lite sugigt bara då jag inte skulle orka plugga över sommaren. :(
      Absolut! Nästan när som helst som det passar dig. :) Men inte onsdagkväll, för då pratar jag oftast med mamma och pappa, men annars så är jag hemma mest hela tiden. (a)

      Radera
    2. Det förstår jag :S
      Yay :D är inloggad där hela tiden egentligen medan jag är ledig, så det är bara att dyka upp, haha :D Har nåt jag vill prata om ^^'

      Radera