28 juni 2012

Mitt spännande liv

Mitt liv är inte väldigt händelserikt just nu. Eftersom jag blev underkänd i ett av proven så måste jag plugga lite igen. Det tar verkligen emot, speciellt då det är ett ämne jag verkligen inte förstår ordentligt. Men eftersom det är två månader tills jag måste göra om provet behöver jag inte göra väldigt mycket per dag, så det ska väl säkert ordna sig.

Annat än det pysslar jag med bloggar. Håller på bygga upp en ny blogg för mig och Per. Och så försöker jag återuppliva min matblogg (länk kommer sen då jag kommit så långt att den börjar rulla igen). Jag fotar också en hel del, försöker lära mig min kamera lite bättre. Och så är det ju så roligt!

Något annat jag pysslar med är att sticka (virkning är också i planeringen) igen. Saknade den hobbyn, och kände att jag ville börja med det igen! Kommer starta en webshop inom en mycket snar framtid, så jag lite lättare kan bli av med sakerna (och för att tjäna lite pengar). Länk dyker upp så fort den är uppe! Håller på fixa ihop den just nu, och första varan är nästan klar (bara min garnbeställning kommer så jag kan avsluta arbetet!). Så jag hoppas ni blir flitiga kunder, höhö. Tar fortfarande också emot "specialbeställningar" ifall det är något speciellt någon vill ha/behöver. Priset blir garnkostnader + lite till + porto.

Om 3 veckor kommer jag till Finland. Vet inte ännu när jag kommer till Åland. Antagligen i början av augusti, möjligen 1a. Kommer inte stanna länge alls, så hoppas på att alla finns där så jag hinner träffa er!

4 kommentarer:

  1. OOH, om du kommer i början av augusti till Åland först så är jag hemma igen :D:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du kommer på kusinträffen så tycker jag du ska åka till Åland den 1a, så vi har sällskap. (A)

      Radera
    2. Haha, okej, ska väl försöka komma hem då tills dess :D

      Radera
  2. YAAAY! :D Vi måste träffas då!

    Svar: Visst! :D och jaaa! XD

    SvaraRadera