07 juni 2012

Dåligt väder

Idag är inte den bästa dagen. Låg vaken ett bra tag inatt/imorse, sov igen mellan ungefär halv 8 och 9, låg vaken igen och sov till och från fram till klockan 12 då jag tvingade mig själv ur sängen. Har huvudvärk som inte vill gå över och jag känner mig halvsovande och orkar inte göra något vettigt alls! Dessutom regnar det. Då och då öser det ner sådana mängder vatten att man knappt ser ut genom fönstren och det dånar så högt att man inte hör något annat än regnet. Just nu tittar faktiskt solen fram lite, men det har regnat sen något tag igår och tror det fortfarande kommer ner en del, så solen försvinner väl snart igen. Och så blåser det rejält!









Men för att inte vara enbart gnällig så ska jag berätta något bra också! Igår gjorde jag shorthandprovet en fjärde gång (sista försöket), och klarade det! Fick allt nedskrivet och kunde läsa allt. Fanns typ ett ord jag inte var säker på bara för att jag inte hörde vad hon sa. Tjohooo!!!! Och om en vecka får jag sommarlov!

Egentligen är det ganska mysigt då det regnar också. Då kan man med gott samvete mysa inomhus och dricka te.

1 kommentar:

  1. Yaaay! Grattis till att du klarade provet!! :D

    Blä åt vädret, här förstår det heller inte att det ska vara fint, fast det duggar bara nu.

    Svar: Taack! :) Usch då :( Krya på dig du också!

    SvaraRadera