27 februari 2012

Dålig dag

Det här är inte alls min dag. På onsdag ska radio assignmenten vara inlämnad, och det finns inte en chans att jag kommer få den sista intervjun gjord. Skulle göra den i söndags, men kunde inte hitta personen jag skulle träffa för en intervju, och hon svarade inte i telefon (vilket jag tycker är riktigt dåligt eftersom hon skulle representera sitt företag. Måste lämna tillbaka mikrofonen imorse och alla radio studion där man kan göra telefonintervjuer är fullbokade. Så, inte en bra dag alltså. Har gjort allt jag kunnat och nu får det vara!

Tröstade mig med sallad, godis, glass och chips.
 Slötittade på några avsnitt Mr Bean också, eftersom det kom på tv.
 Uppgiften som jag inte kan göra mer med. :( Måste ännu skriva en production analysis, och sen tänker jag göra mig av med den (lämna in) imorgon.
 Har varit på riktigt, riktigt dåligt humör idag. Grät som ett fån imorse och är trött och grinig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar