21 februari 2012

Alla Hjärtans Dag

Per var ledig på alla hjärtans dag (eftersom Sky skulle komma hit och fixa vår nya tv-box). Jag försov mig till min första lektion, så jag var ledig fram till 17.30. 
Per fick ett kort av mig där jag skrivit saker i shorthand, heehe. Han lyckades tyda det, med lite hjälp av mig.
Av honom fick jag blommor, lite presenter och ett kort. Dessutom lagade han potatis och svampsås och till efterrätt blev det cheesecake.




Vår lärare slängde ut chokladhjärtan innan lektionen började. Riktigt goda faktiskt.
Senare under kvällen råkade Per slå mig i huvudet riktigt rejält. Jag böjde mig ner för att plocka upp något och han viftade något och hans armbåge träffade mig i huvudet. Tog någon dag innan allt kändes som det skulle igen. Tvingade honom att googla hjärnskakning en stund efter att det hänt, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar