10 augusti 2011

Måndag

Fin måndagmorgon.
Danella och jag åkte iväg och besiktade hennes bil.
Sen åkte vi till Draken så att jag fick min kebab, haha. De har världens godaste alltså (och det är där jag första gången åt kebab).
På eftermiddagen träffade jag Noémi, Nene och Annika. Vi började med att fika.
Sen gick vi runt på stan. Vi hittade den här fina tavlan.
Nene testade solglasögon. Paret hon testade före var allt för stora.
Vi hittade en så söt skyltdocka. Han hade jättelånga lösögonfransar.
Toalettborsthållare vi skrattade åt.
Efter det gick vi till bibban. Utanför höll de på bygga inför Paf Open som börjar den här veckan.

Jag köpte The Proposal eftersom jag gillade filmen så mycket!
På kvällen drack vi te hos Danella. Jag smakade på det här goda teet.
Till det åt vi drömtårta. Och så fick vi en skrattattack då vi pratade om minnen.
Vi avslutade kvällen med att titta på 27 Dresses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar