24 augusti 2017

Lite shopping

För några veckor sen letade jag efter någon produkt i lite olika butiker online. Jag minns inte ens vad det var, men jag tror det var något jag var intresserad av vad det kostade i full storlek. En av sidorna jag var in på var FeelUnique. Per frågade nyfiket vad det var för sida, och klickade sig sen in dit. Där hittade han en del saker kan ville ha, och vi bestämde att vi skulle beställa lite grejer. I och med att det var gratis porto om man handlade för minst 40€ så kom vi överens om att vi skulle handla för ungefär 20€ var. Förstås blev det lite mer, men vi hade också en rabattkod som gjorde att slutsumman bara blev runt 44€ i alla fall.

Förra veckan kom paketet, och jag tycker alltid det är spännande att se vad jag beställt, för jag brukar hinna glömma bort lite. Den här gången blev det mycket ansiktsmasker i och med att min hy varit riktigt jobbig de senaste veckorna. Jag klickade också hem en Zoella Beauty-produkt eftersom jag varit lite nyfiken på dom, men inte kommit mig för att köpa. Nu var den här på rea, så jag tyckte jag lika bra kunde köpa den. GlamGlow kunde man välja som gratis tester då man betalade för sin beställning, och Per var snäll och lät mig välja vad jag ville ha från listan, hehe. Jag har hört så mycket bra om märket att jag länge velat pröva nåt, men då det är så sjukt dyra har jag aldrig köpt. Ska bli spännande att pröva allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar