15 november 2013

Skakis

För ungefär en timme sen lade jag ut ungefär lika mycket pengar på konsertbiljetter som för två flygbiljetter från Teneriffa till London. Då man skriver ner det känns det bara knäppt. Men ja, konsertbiljetter är ibland dyra och flygbiljetter är ibland löjligt billiga. 

Är nästan lite skakis ännu. Dels från att faktiskt ha lyckats få biljetter, och dels efter att ha sett mitt konto tömmas. Det är gånger som de här som jag tackar mig själv för att jag har ett sparkonto dit jag lägger pengar varje månad. Alltså behöver vi inte leva på nudlar resten av månaden trots en inte helt planerad utgift!


Ett inlägg om vår helg i Guildford kommer upp så fort jag hinner! Underbart vackert ställe och en riktigt bra helg var det. Nu ska jag avsluta frukosten och sen ta itu med den oändligt stora högen skolarbete som aldrig verkar minska. Finns inte ord som beskriver hur mycket jag ser fram emot slutet av januari då merparten av årets deadlines är över!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar