22 maj 2012

Skvallertidning

Idag kom nyaste numret av OK! ut. Jag brukar väldigt, väldigt, VÄLDIGT sällan köpa den sortens tidningar eftersom de sällan innehåller mycket annat än skvaller och liknande och man får reda på precis samma på internet. 
Orsaken till att jag köpte den idag var att den innehöll en hel bunt sidor om Tom och Giovannas bröllop. Första bilderna från det, och jag kan inte INTE köpa den! 
Gillade bilderna och att läsa om bröllopet. Verkar ha varit jättefint! Tyvärr var journalistiken inte vidare bra (nej, inte något jag reagerade på bara för att jag studerar journalistik). Det kändes mest som "Först hände det här, sen det här, och det här och det här." Var mer en uppräkning än en text som var bra skriven. Om man bortser från det så älskade jag artikeln! 

1 kommentar: