03 mars 2015

Nya skor!

I lördags var vi in till stan en sväng eftersom det var readagar i Kampen. Vi hade egentligen inga planer att köpa något, och det blev inga stora investeringar heller, men några smågrejer fick ändå följa med hem.

Bland annat fick jag syn på ett par skor jag verkligen gillade hos Din Sko. De kostade bara 19,90€ och satt hur bra som helst (ovanligt att hitta snygga skor i storlek 35 som dessutom sitter bra). Sååå jag slog till och köpte dem. Jag har egentligen inga sådana skor just nu, och det börjar snart bli väder för dem igen! Jag har ett par som tyvärr känns obekväma mot mina lilltår, så jag har varit i behov av ett par nya "vardagsskor" för andra årstider än vinter.


Tiger hade igen fått in nya grejer, så vi gick en runda där också. Jag passade på att köpa lite frön och en "kruka". Ska bli spännande att se hur det går den här gången. Har ju inte direkt lyckats med mina odlingar förut, hehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar