11 mars 2013

Spännande vändning

Vädret bestämde sig för att ta en spännande vändning. Första delen av förra veckan var det varmt och skönt. Upp till +20 i solen till och med. Söndagen var kall. Just nu är det bara +3 och snöar och blåser. Inte alls okay! Men till all lycka är det åtminstone inte så mycket snö att stan stannat. 
Min förkylning håller i sig. Är fortfarande ganska färdig. Fortfarande ordentligt täppt. Fortfarande död i huvudet. Igår hade jag till och med lite stegring. Ska i alla fall försöka dra mig till uni idag. Har bara en föreläsning mellan 15 och 17. Och det är en fruktansvärt spännande kurs! Har missat en lektion och vill inte missa fler. Speciellt inte då vi har prov om exakt två veckor. Har börjat plugga, men sen slog förkylningen from hell till och jag har legat utslagen. Blir att kasta sig över allt skolarbete igen på onsdag, för imorgon är en låååååång dag och dessutom min födelsedag! 

1 kommentar:

  1. Svar: Oh vad jobbigt när de inte förklarar ordentligt varken i början eller på vägen... Man blir att känna sig lite utlämnad då. Tur att du fick godkänt iafl, aldrig kul att få underkänd men ännu mindre när det inte helt var ens eget fel. Grattis till att den "modiga" uppsatsen gick så bra också ^^ också om briefing före var dålig, speciellt då egentligen!

    SvaraRadera