11 juni 2012

Twittertips

Jag har varit medlem på Twitter i evigheter, men det är nyligen jag återupptäckt det. Jag twittrar inte väldigt mycket själv, men gillar att läsa vad andra skriver.Därför tänkte jag ta och tipsa om några personer jag följer som är ganska roliga!

Egoina började twittra ganska nyligen. Gillar man hennes blogg ska man absolut kolla upp henne på Twitter också!
James Hill, mer känd som jimmy0010. Han är en av mina favoritYouTubare, har gullig dialekt, är snygg och fantastiskt rolig! Han gör också VLR tillsammans med Alex Day (både VLR och Alex är värda att kolla upp!). Han twittrar inte väldigt flitigt, men hans tweets kan ofta vara ganska underhållande.
Mark Levengood hör till mina största favoriter på Twitter! En myyyycket stor procent av hans tweet är sånt man skrattar högt åt. Ett bra botemedel om man har en dålig dag eller annars bara behöver sig ett gott skratt.
Mitt nästa tips är Tom Fletcher från McFly. McFly hör till mina favoritband, men många av hans tweets är roliga också om man inte gillar bandet eller ens deras musikstil. Dessutom har han en katt som heter Marvin och är en av de sötaste varelserna i världen!
Det här är en faketwitter (inte direkt en överraskning), men ååååh så rolig! Prince Charles! En stor del av tweetsen är inte väldigt roliga om man inte har den minsta koll på vad som händer i England, men för någon som snappar upp lite brittiska nyheter då och då eller bor i landet finns nog ett och annat roligt i det "han" skriver. Värt att kolla upp i alla fall!
Liknande som Prince Charlies, men drottningen istället! Finns fler roligheter också för de som inte vet så mycket om vad som händer i England, för de flesta vet ju vem hon är och lite sånt.

2 kommentarer: