29 augusti 2011

Tandläkarbesök, Pargasbesök och Åbobesök

Idag har jag suttit hos tandläkaren en timme. Först lappade de två hål, sen fick jag springa upp till läkarmottagningen för att röntga tänderna bara för att jag inte gjort det på ett tag. Sen skulle jag tillbaka ner till tandläkaren för att höra att röntgenbilden såg bra ut, och få en räkning på 80€. Jiippiii!! Sen var jag bedövad antalet timmar. Jag såg ut som om jag fått en stroke. Såg helknäppt ut då jag skrattade, vilket fick mig att skratta ännu mer.

Efter det åkte Per och jag till Pargas, tittade snabbt in i hans tomma lägenhet och lämnade tillbaka lägenhetsnycklarna. Efter det for vi och åt på Kotipizza och så for vi till Åbo och såg sista Harry Potter-filmen. SÅÅÅÅÅ BRAAA!!!! Vi var bara tolv stycken och såg den. Fast den visades i och för sig redan 15.00 och det är ju inte direkt premiärdagen längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar