01 januari 2023

Nytt år, nytt försök att blogga?

Men hörni, vad totalt värdelös jag var på att börja blogga igen då i somras? Det fanns inte tid, och sen hände en hel del riktigt hemska saker, och hela hösten och början av vintern har varit så fylld av sorg och att bara försöka bearbeta saker och helt enkelt bara ta sig genom dagen. Jag är nog ännu där i det, att bearbeta, försöka orka, och bara ta mig genom dagen. Men jag tänker ändå ge det här med bloggandet ett försök igen. Jag gillade det så himla mycket då jag bloggade aktivt, och som jag väl sagt varenda gång jag börjat blogga igen efter en längre paus, så är det också väldigt roligt att kunna gå tillbaka och titta på foton och läsa om saker vi/jag gjort. Det blir som en dagbok liksom. 

Jag kommer inte göra någon tillbakablick över 2022. Det känns inte som om det finns jättemycket jag vill minnas, och delvis känns det också som om jag inte riktigt minns. 

Planen är att jag ska försöka fortsätta lite som förut, med empties, tankar och funderingar, men främst kanske om vardagen. Det blir troligen inte så hemskt intressanta inlägg oftast, för det är mest bara jobb och vardag med ett litet barn. Men det kanske kommer vara intressant för mig själv att titta tillbaka på senare?

Och som vanligt, har någon önskemål om något ni vill att jag ska skriva om eller berätta om så får ni gärna dela med er!

1 kommentar:

  1. Gott Nytt År!! Och stor kram! :(
    Yaay med blogg igen! Även om det är bara lite smått här och där. Har ju själv haft projektet att samla ihop alla mina bloggar och många inlägg var lite crinch, många var underhållande och nostalgiska och vissa var bara "Idag åt jag plättar, det var gott :D", behöll alla då jag kopierade då även de där små hörde till och jag blev glad av dom :)

    SvaraRadera