06 mars 2017

Hej bloggen!

Nej men titta! Jag har ju tydligen en blogg också!

De första två månaderna av det här året har svischat förbi utan att jag riktigt har hunnit med alls. Jag har tänkt blogga ungefär varje vecka, men sen har inte tiden och orken räckt till. Jag hoppas få in lite blogginlägg framöver nu, för jag vill gärna skriva! Dessutom använder jag ju bloggen för att spara minnen och saker vi gjort, och det är tråkigt för mig själv om det blir för långa mellanrum. 

Jag vill dessutom dokumentera lite av bröllopsplanerandet också. Såklart! Samtidigt som jag inte vill avslöja nästan något alls, eftersom jag inte vill att de som ska komma på bröllopet ska veta allt i förväg. Så, det kommer att ploppa upp ett och annat bröllopsinlägg, men jag lovar att skriva och visa mer om bröllopet sen då det har varit, och inget längre behöver vara hemligt!

Nytt år och nya bloggtag då! Hoppas det ännu finns någon som läser och vill ta del av det jag skriver här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar