18 april 2016

En ny väska

För ett tag sen då jag gick i lite butiker fick jag syn på den här väskan hos Seppälä. De hade allt -30% (tror jag det var) just den helgen, så jag bestämde mig för att köpa den. Den liknar på den där Michael Kors-väskan som det känns som ALLA köpt, och som jag också gillar. Tyvärr känner jag inte för att i dagsläge lägga ut riktigt så mycket pengar på en handväska, så den här billigare varianten duger bra.

Den är perfekt storlek! Större, utan att vara gigantisk, och det ryms en hel del grejer i den. Tror den kan vara passlig att ha med sig till exempel som handbagage. Jag hade den med mig då vi åkte hemhem under påsken, och man fick riktigt mycket grejer att rymmas i den utan att behöva anstränga mig för att få fast dragkedjan. 

Dessutom är den ett sånt material att den inte blir blöt väldigt lätt, och den har små "fötter" undertill som gör att den står upp rätt bra. 

Jag är nog lite kär i den här väskan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar