19 januari 2016

Vår nya tavla

I början av december beställde vi en tavla från Mapiful, som vi hämtade från posten då vi kom hem efter att ha varit borta och firat jul.

Det här med tavlor har nog aldrig riktigt varit min grej, jag tycker det är svårt att hitta motiv som jag tycker är riktigt snygga och/eller som dessutom har någon sorts betydelse för mig. Därför blev jag glad då jag såg att Blondinbella hade skrivit om Mapiful, och dessutom erbjöd en rabattkod! 

De gör prints av valfritt ställe. Vi valde att beställa en över Bournemouth. Perfekt tavla. Vi tycker den är snygg, och det är ett motiv som betyder massor för oss.

Vi har planer på att beställa en eller två till på två andra orter som är viktiga för oss.


Har du några tavlor? Vad är det för motiv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar