28 maj 2011

Lördag

Lördag! Sov så otroligt bra inatt. Vaknade först halv 7 (den tiden jag stiger upp på vardagarna), sen halv 8 (då jag börjar jobba), 9 och 11 steg jag upp. Sov närmare 12 timmar. Så himla skönt! Har suttit och läst bloggar och med ett halvt öga tittat på tv.
Idag ska jag försöka få klar en bokrecension jag började på för ett bra tag sen, och förhoppningsvis orka fortsätta läsa boken jah började på för ett tag sen. Men nu ska jag i alla fall se på en dokumentär som heter 42 Ways to Kill Hitler som strax börjar på Viasat History.
Ikväll hinner jag kanske träffa pojkvännen också. :)

Jag fryser otroligt mycket idag. Inte alls roligt. Har frusit ganska mycket de senaste veckorna. I och för sig fryser jag ju lite hela tiden, men det har känts ovanligt kallt de senaste veckorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar