26 oktober 2015

Bootslycka

För flera månader sen upptäckta jag att man ÄNTLIGEN kunde beställa till Finland från Boots. Boots var en av mina favoritbutiker i England, och butiken jag alltid tog en sväng i då jag var i närheten av en, också fast jag inte behövde något.

Nu i oktober blev det äntligen av att beställa, och vi passade också på att fråga bekanta om de ville beställa något därifrån.

Jag hade plockat ihop en lång lista med saker jag var intresserad av, men jag kunde såklart inte beställa allt, för det hade jag absolut inte råd med. Men det här blev det jag köpte till slut.

Och eftersom jag handlade så mycket fick jag en produkt på köpet!

Jag gillar Boots egna grejer, och Boots Essentials är riktigt, riktigt bra grejer för en väldigt liten peng. Ett tips för alla som vill testa något nytt, eller som vill pröva något som är billigt men bra.

Hela beställningen (vi var fem personer som handlade), inklusive porto, blev drygt 150€. Ooooops!

Vi kommer absolut att handla därifrån igen. Finns en liten risk att det blir redan innan julen, för deras julklappsutbud är helt amazing

Alla grejer hos Boots är inte nödvändigtvis billigare än i vissa butiker här, men de har ofta väldigt bra erbjudanden som gör det värt det, och vissa saker är billigare än i Finland. Dessutom har de vissa märken som inte säljs i Finland.

Om någon är intresserad av att beställa grejer samtidigt som oss nästa gång får man gärna säga till, för vi tar mer än gärna med grejer andra vill ha då vi en gång beställer! Vi delar portot, som är £9.99, mellan alla som varit med och beställt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar