19 februari 2015

Alla hjärtans dag

Vi har egentligen aldrig firat alla hjärtans dag något extra. Någon present och lite blommor och sånt har det nog blivit, men inte dyra middagar och en massa sånt. I år var inget undantag. Det blev varsin present, som vi inte gav till varandra under själva alla hjärtans dag, hehe. Jag skaffade två spel (Death to Spies och Death to Spies: Moment of Truth) redan veckan innan,och gav dem åt Per redan samma dag. Jag är helt enkelt värdelös på att skaffa presenter åt honom och sen hålla tyst om det... 

Presenten jag fick av Per fick jag under förra veckan, och det var jag som hade föreslagit den för honom. Tyvärr var DVD-fodralet sönder, så de skickade en ny. Vad det är för DVD får ni se imorgon, hehe.

Under alla hjärtans dag gjorde vi inget extra. Vi åkte till Itis en sväng eftersom jag behövde en hög med grejer för min butik (den stora högen med saker på bilden, hehe). Så vi traskade runt där någon timme, och sen kom vi hem och gjorde inte så mycket resten av dagen. Per spelade och jag tittade på. Och så tittade vi på en massa EastEnders eftersom vi var 2,5 veckor efter, och den här veckan är superspännande att vi behövde vara uppdaterade!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar