01 december 2021

Ingen julkalender i år

Dom senaste tre åren har jag köpt The Body Shops julkalender. Jag övervägde att göra det igen i år, för jag har tyckt väldigt bra om dom tidigare år. Jag velade fram och tillbaka flera gånger, och bestämde mig sen för att ta en snabbtitt på bilden på innehållet. Inte så jag skulle se allt, men för att se om det kändes värt det. 

Jag kom ganska snabbt fram till att innehållet såg väldigt lika ut som förra året, och det verkade som flera produkter var exakt samma. Jag har inget emot att kalendrarna är rätt lika, så länge de byter ut vilken doftserie produkterna är från, men det såg ut som det mesta inte var utbytt i år. Jag vet inte om det är så eller om jag bara råkade få ögonen på grejerna som var samma. 

Hur som helst valde jag att inte skaffa den i år. Jag fundera också på att skaffa någon annan skönhetskalender, men i och med att jag inte riktigt hunnit använda upp så mycket från mina Glossyboxar på sista tiden kändes det dumt att skaffa ännu mera. Så i år har jag ingen skönhetskalender, bara en godiskalender!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar