09 april 2013

Förlåt

Förlåt köra blogg och bloggläsare för min otroligt långa frånvaro! Det har liksom bara inte funnits tid och ork att blogga. 

I söndags kom jag till Åland och igår påbörjade jag min första praktikvecka av två på en av lokaltidningarna här. Igår var jag helt färdig då jag kom hem, men idag var jag inte lika trött, så det går väl åt det bättre hållet antar jag, hehe. Något skolarbete har inte blivit gjort medan jag varit här, tyvärr. Får försöka få lite sånt gjort under helgen istället. Suck! Men eftersom hälften är artiklar så får jag ju bra övning nu under veckorna jag har praktik, så borde knappast ta så länge att knåpa ihop dem sen!

Bara att slänga iväg en kommentar eller ett mail om ni vill mig något. Annars borde uppdateringarna bli bättre igen senast i maj då deadlinesen är över! Men som jag kanske skrivit tidigare: hoppas få allt arbete ur vägen innan jag flyger tillbaka till England, och större delen helst redan innan jag kommer från Åland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar