24 februari 2015

Life lately

Nu känns det som om det är en halv evighet sen sist jag uppdaterade något om mitt liv. Eller ja, det gör jag väl ändå ganska ofta, men en uppdatering med en liten översikt över vad som händer i mitt liv just nu.

Egentligen kan jag väl inte säga att det händer sådär väldigt mycket. Jag har varit ganska hängig på sista tiden och frusit och haft svårt att sova. Och nu är jag påväg att bli förkyld också (Per håller på bli bättre efter att ha varit ordentligt förkyld ett tag). Så jag antar att det delvis är förkylningskänningar som gjort att jag känt mig så blä. I vilket fall som helst är det inte speciellt kul att vara hängig  och trött och bara må blä, för man får så himla lite gjort.

Min butik har jag fått upp, och jag tillverkar saker dit lite hela tiden (ett inlägg med en liten sneak peak på lite varor som kommer upp i mars kommer den här veckan!). Hur kul som helst! Men det går också lite segt då jag inte mått helt okay. Just nu önskar jag mest att jag skulle bli rejält förkyld, och så skulle det vara över. Hellre det än att bara må underligt ett långt tag, och aldrig riktigt bli sjuk.

Annat då? I lördags var vi äntligen in och köpte en soffa. Den vi bestämde oss för för ett bra tag sen var på rea så vi passade på. Tyvärr blir den hemkörd först den fjärde mars, men det är inte såååå långt dit. Och om vi klarat oss såhär länge utan en soffa så klarar vi oss säkert lite, lite till. :) Men jag måste erkänna att jag är ganska ivrig.

Eftersom det varit så mycket förkylningsrelaterat hos oss på sista tiden har vi också tagit det väldigt lugnt. Det har varit riktigt skönt att inte göra så mycket och inte behöva flänga runt hela tiden.


Så, vad har hänt i ditt liv på sista tiden? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar