28 februari 2015

February Favourites 2015


Igen en gång har en månad tagit slut (hjälp vad tiden går fort!!!), och det är dags för ett inlägg om några av mina favoritgrejer från den här månaden.


Jag tänker börja med ASDA Skin System Body Lotion Aloe och The Body Shops Wild Argan Oil Body Butter. Som jag har skrivit tusen gånger så gillar min hy inte alls den finska vintern, men tack vare de här två produkterna har den här månaden varit uthärdlig, och jag har inte alls haft torr och kliande hy. Gillar att de drar in ganska fort i huden så man inte behöver stå och vänta på det hur länge som helst utan kläder (kallt!). 


Sodastream Soda Mix Ginger Ale. Vi är petiga med ginger ale, men den här sorten har fått mer än bara godkänt av oss. Också fast den inte slår favoriten av Schweppes så är den här ändå supergod! Och betydligt godare än vissa andra märken vi prövat. 

Te. Te, te, te. I alla möjliga smaker. Vi har båda gått och varit förkylda i olika omgångar, så te har varit en bra vän den här månaden (nog för att det alltid är det, men lite extra just nu).


McBusted - McBusted. Också fast jag har haft det här albumet ett tag redan så är det nu i februari som vi lyssnat på det många gånger om (troligen för att vi nu har något som kan spela skivor). Älskar att i princip hela albumet är låtar jag typ bara vill vråla med i (precis som både Busteds och McFlys album tenderar vara). Så himla bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar