28 december 2016

Empties december 2016


Inte så många empties den här månaden, och tyvärr rätt dåliga foton. Var tvungen att fota trots att det var dåligt ljus, och lite i all hast mitt i flyttpackandet och packandet inför att vi åkte till våra föräldrar förra veckan.

Nivea Caring Shower Cream Indulging Moisture Orange 250ml (Boots, £1). Jag gillar Niveas duschtvålar eftersom de är rätt tjocka, och det känns som de återfuktar huden lite. Jag blev glad då jag insåg att de hade en som doftade apelsin. Det var en riktigt behaglig doft som jag tyckte väldigt bra om. Jag skulle absolut kunna köpa av den här igen!






Delia Cosmetics Moisturising Hand Cream Extra Hand Care with aloe vera extracts 75ml (Tokmanni, under 2€). Det här är en av de mest värdelösa handkrämer jag har prövat. Jag köpte den då min förra tog slut, eftersom jag behövde en snabbt. Tyvärr var den här inte så bra, trots att den skulle vara för torra händer. Jag upplevde att den knappt återfuktade mina händer alls, och så fort den dragit in i händerna kändes de torra och obehagliga igen, och det kändes som man behövde smörja in dem genast igen. RIKTIGT jobbigt under de perioder då mina händer var ovanligt torra. Jag skulle inte köpa av den här igen.


SebaMed Clear Face Mattifying Cream 50ml (Yliopiston Apteekki, 10,90€). Den här har jag haft av förut och tyckt riktigt bra om. Tyvärr är den kanske inte den bästa vintertid eftersom min hy blir rätt torr, och den här ska göra hyn mindre oljig. Men sommartid är den bra! Också fast den inte håller min hy oljfri hela dagen, så gör den ändå ett rätt bra jobb, jämfört med de flesta krämer jag prövat. Kan bra tänka mig att köpa av den här igen!




Dermalogical Skin Renewal Booster 10ml (LivBox september 2016). Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den här. Jag upplevde egentligen ingen skillnad alls, och det var ungefär omöjligt att få ut det sista ur den. Jag kunde säkert ha klippt upp den eller något sånt, men eftersom jag inte var väldigt förtjust i produkten lät jag bli. Skulle nog inte köpa av den här själv.





Vichy Idéalia Skin Sleep Recovery night gel-balm 3ml (LivBox mars 2016). Eftersom jag hört både bra och dåliga saker om den här så visste jag inte alls vad jag skulle förvänta mig. Tyvärr upplevde jag att den inte riktigt passade min hy, och därför skulle jag nog inte köpa av den här själv.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar