16 november 2017

Bröllopsresan: fredag 21 juli - Kreta 2017

Vi började dagen med att åka till Chania för första gången. Vi gick i en del butiker och köpte några smågrejer. I och med att det var så sjukt varmt så blev vi inte där speciellt länge, och skulle nog gärna sett mer av stan. Nästa gång får det bli mer utforskande! Förhoppningsvis är det inte värmebölja då.



Det enda jag köpte var lite smågrejer från Sephora. Jag var helt säker på att jag redan hade postat ett inlägg om vad jag köpte där, men tydligen inte. Så det kommer upp i något skede!

Då vi kom tillbaka till hotellet tog vi en andningspaus på rummet innan vi åt lunch, för vi hade båda så himla varmt. Efter lunchen blev det som vanligt att simma och ligga vid poolen en stund.



En av dagens Fruit Spectacular!

Efterrättsbuffén var lika bra som vanligt den kvällen. Såklart.

Alltså drömigaste hotellet! Jag tror att det här kan vara mitt paradis.





Högst upp, och precis till höger om alla palmerna där längst bort, där var vårt rum!




Senare på kvällen gick vi ner till lobbybaren och lyssnade på lite musik och drack några drinkar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar