20 oktober 2017

Det var det!

Puh! Det var dom inläggen det! 

Jag kommer troligen komma på tusen grejer till senare, och kanske slänga in fler inlägg då. Hehe. Dels vill jag dela med mig av grejer, för jag vet att jag älskar att läsa om bröllopsgrejer. Speciellt under planerandet. Men också för att jag själv ska komma ihåg allt senare. 

Om det är något jag inte har skrivit om, men som ni gärna vill läsa om, skriv en kommentar! Jag skriver gärna fler inlägg om det är något speciellt ni vill läsa om, och svarar mer än gärna på frågor. Jag minns att jag ibland kände att det var supersvårt att hitta svar eller exempel på saker, hur jag än letade. Ibland kände jag mig riktigt vilse i vårt planerande. Det var så lätt att hitta info och råd och exempel för amerikanska och brittiska bröllop, och till viss del även svenska. Men finlandssvenska/finländska bröllop visade sig vara svårare.

Så småningom ska det börja dyka upp inlägg om bröllopsresan också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar