14 augusti 2017

Körsbärsblommor

I och med att jag varit så otroligt dålig på att blogga under det här året så kommer det därför lite äldre bilder nu då jag har tid igen. Jag trodde att jag knappt hade tagit några foton alls, och det kändes inte heller som om vi gjort så mycket under första halvan av året. Jag tyckte att det enda vi gjort med vår lediga tid var att planera bröllop. Men sen hittade jag ändå en hel massa foton, och då blir det en del blogginlägg med sånt.

Som till exempel de här då vi var och tittade på körsbärsblommorna i slutet av maj. Om jag minns rätt har vi förut varit dit lite för tidigt så många ännu bara är knoppar, och i år lyckades vi förstås vara dit lite sent. Jag tror också det här var första gången vi tog med oss Alma till en plats med mycket människor. 

Som tur är älskar Alma människor, och var typ överlycklig över att det fanns så mycket folk där. Det var så många att hon blev superivrig för hon ville hälsa på alla. Och oj så glad hon var då många kom fram och hälsade på henne!


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar