08 mars 2017

Inbjudan och ringar

Under senaste helgen har vi pysslat på med inbjudan som ska skickas ut så småningom. Nu är dom alla klara och instoppade i kuvert. Nu återstår bara några små detaljer, och att posta dom. Kan knappt vänta! Vill posta dom nu genast, men vi ska hålla oss ännu någon vecka. Vi har de kommande helgerna ganska fullbokade, så vi passade på att fixa dom nästan klara nu då vi hade en oplanerad helg.

Under förra veckan hämta vi också ut våra vigselringar. Jag är SÅ nöjd med min, och Per gillar sin också. Tyvärr kommer min behöva förminskas just en aning. Hur dom ser ut får ni se först efter bröllopet.

I övrigt gällande bröllopet då? Det känns som saker och ting börjar falla på plats sådär sakta. Vi har ännu kvar att planera schemat och programmet för dagen, men alla de stora grejerna borde vara bokade. Det sista lite större som är kvar att fixa är att prata med butiken vi vill att ska fixa våra blommor.

Ja just det, klänningen beställde jag i mitten av januari, och väntar nu med spänning på att butiken ska meddela mig att den kommit! Tyvärr kommer det nog bli först en bit in i april, i och med att det skulle ta runt 12 veckor för den att komma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar