18 november 2016

Så många LivBox-produkter

De senaste veckorna har jag försökt börja använda en hel del fler av alla produkter som har kommit i LivBoxarna. Jag hade så många som jag inte ens hade hunnit pröva, och jag kände att jag inte riktigt hade koll på var jag egentligen hade!

Därför bestämde jag mig för att göra upp en lista på alla sakerna, och sen börja använda av dem lite mer flitigt, och det har också lett till att jag har fått slut på en hel del. Dessutom har det varit roligt att sådär ordentligt och mer...organiserat pröva nya produkter också.

Också fast det ännu finns mer än väl av produkter i lådan där jag samlar allt som är oöppnat, så börjar det ändå minska! Då det var som "värst" var den helt överfull. Där finns förstås också en hel del grejer som inte har kommit i LivBoxar också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar