15 april 2016

Vad har hänt sen sist?

Jag märkte att jag har fotat väldigt lite sen jag bloggade i mars, så det blir inte många enskilda inlägg om vad som hänt sen sist. Därför tänkte jag istället göra en kort lista med det viktigaste jag kan komma på att skulle ha hänt. 

  • Jag fyllde 25, som jag skrev om igår.
  • Jag fick äntligen mitt hår klippt! Bilder kommer nästa vecka.
  • Vi köpte bil bil 2.4 som vi hämtade upp 8.4. Som vi längtat efter att ha bil! Jag har aldrig haft egen förut, och Per har inte haft sedan hösten 2011 då vi flyttade till England.
  • Vi har börjat röra på oss mer, äta mindre skräpmat och försöker äta bättre sådär överlag. Vi försöker också få in mer köttfri/vegetarisk mat under veckan. Förut har vi nog ätit sånt nästan varje vecka, men nu försöker vi få in minst 3 sådana middagar per vecka.
  • Bokat in ett roligt veckoslut med några av kompisarna jag inte träffar så ofta längre. Längtar!
Så hemskt mycket mer av värde tror jag inte att det har hänt. Inte vad jag kan komma på i alla fall. Mars var en ganska händelselös månad, känns det som. Troligen en av orsakerna att det inte blev att blogga så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar