11 april 2016

Nämen hej!

Helt oplanerat har bloggen fått eko tom nu i en dryg månad. Jag hade inte alls planerat ta en längre bloggpaus, men det bara blev så. Vi ska se om jag kanske är tillbaka nu med mer energi och idéer. 

Den senaste månaden har jag bara inte orkat skriva, och det känns också som att jag inte haft något att skriva om. Trots en hel del sidvisningar har det ändå känts som om ingen riktigt läser eftersom det inte kommer in några kommentarer. Jag vet att det inte alls betyder att ingen bryr sig om vad man skriver jag är själv väldigt dålig på att lämna kommentarer i andras bloggar. Men ibland då motivationen verkligen tryter så är det ju så det känns. 

Jag känner ändå inte att jag vill sluta blogga helt, för det är något jag gillar att göra. Däremot vet jag inte hur ofta jag kommer att blogga i fortsättningen. Det kommer säkert gå i vågor en hel del.

Jag hoppas att någon ännu tittar in här då och då, och har ens lite intresse av att följa med vad jag håller på med! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar