01 februari 2016

Favourites januari 2016



Mina nya hörlurar. De här kommer faktiskt från Lidl, och kostade bara 10€. Hade inte sådär jättehöga förväntningar på dem, men de är faktiskt riktigt, riktigt bra! Per har också ett par, och han är också väldigt nöjd. 


Milbonas greek style yoghurt med smak. Mmmm! Den är nästan lite mer som kvark. Men guuuuud så god den är.


Soap & Glory beauty sleep accelerator. Kallt väder betyder toooooorr hy. Jag har återupptäckt den här krämen nu i det här vädret, och blivit kär i den igen.

Soap & Glory Dr Spot. Januari har varit en månad då min hy varit SÅ dålig. Känns som om jag skulle behöva smörja in hela mitt ansikte med den här, så dålig är min hy. INTE kul. Den här hjälper i alla fall lite till att dämpa dem.

Boots Simply sensitive hydrating eye cream. Den här är den billigaste och en av de bästa ögonkrämer jag prövat. Återfuktar väldigt bra, utan att kännas tjock och oljig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar